måndag 1 mars 2010

Längtar till SOMMAREN!!!!!!!!!


Tim vaknade 06.30 och då ville vi inte väcka dom andra utan i stället tog vi en båttur.

Hundarna hade det lika underbart som oss.


Linus fångar fiskar i bäcken.


Nu får det sluta snöa!!!! Jag är så himla less på all snö har ingen aning var jag ska stoppa allt.
I kväll så har vi varit och firat Ebba som fyller 2 år och vi fick så mycket gott fika som både Catarina och Leif bakat. Ada hon är fortfarande dålig i magen hennes avföring rinner bara ut men hon är ändå ganska pigg hon leker och busar ganska mycket. Så vi ger det någon dag till annars måste jag kontakta vetrinären. Stoppar in några bilder från stugan man kan inte mer än börja längta till det blir sommar och vi får åka dit och bada och sola och framför allt bara ta dagen som den kommer! Nu måste jag ta i tu och betala våra räkningar och göra lönen.
Kram till er alla.............

2 kommentarer:

  1. Jag LÄNGTAR också..../ Åsa

    SvaraRadera
  2. Nu fick jag tidernas sommarlängtan =) Vilka fina bilder!!/Monica

    SvaraRadera