tisdag 23 mars 2010

Tisdag

I dag efter jag lämnat Tim på skolan så tog jag Diva och Olga på en skidtur , det är faktisk första gången jag åker bakom henne. Hon är snabb med det gick faktisk skitbra, Olga kämpade för att inte komma så långt efter. Men när vi kom till Kajen efter skidturen släppte jag henne lös och bara några minuter efter det så landade en större fågel på isen kanske 20 meter bort. Diva tog direkt stånd och när fågel flög sen i väg blåste jag i drillen och hon satte sig snällt ner och bara tittade efter fågeln i luften. Hon är ju bara så himla snygg när hon står jag önskade att jag hade haft med mig kameran. Men oftas när man behöver den har man aldrig med den.......typisk!!!!!

Men när vi kom hem så böt jag bara hundar för då var det Minja och Adas tur. Så totalt i dag så har det blivit 1 mil med skidorna och hundarna. Så man känner att man lever kan jag säga men det lär nog kännas ännu mer i morgon....men det är en annan historia. Kram till er alla.....

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder,du är duktig på att lägga ut bilder.Hur mår ni på andra sidan gatan??Man njuter av vackervädret,hoppas det blir detta väder till Påsk!!
    Häla familjen,Ulrika.

    SvaraRadera
  2. För snabb med tangenterna ...H Ä L S A ska det va!! Ha,ha...

    SvaraRadera