söndag 21 mars 2010

Dagen i skellefteå!!!!

Dennis fick ett fotoalbum av oss som min arbetskamrat Ewelina har gjort.


Paketöppning


Blev dubbelt av Ada men jag vet inte hur jag tar bort en bild.


Hm...få se hur gör man med det här repet????

Tikarna var lungna hela dagen


Svärfar har alltid godsaker till brudarna




Nu är dagen i skellefteå avklarad och det är bara en halv timme innan jag börjar jobba så det kommer bli ett kort inlägg med mycket bilder i stället. Kul att få träffa vår älskade Dennis och fira hans ett års dag. Även så har vi hämtat hem vår älskade Diva och nu är klanen hel igen.
Man såg att hon trivdes så bra hos Eva och Roland att hon ville nästan inte följa med oss hem.
Men vi vill tacka alla i Skellefteå att vi fick komma och hälsa på. Speciellt till er Eva och Roland.
Nu måste jag sluta ni får njuta av bilderna i stället. Kram

3 kommentarer:

  1. Trevligt att vi kunde ses + tack för presenten
    Kram ÅSA

    SvaraRadera
  2. Hej
    Tack för besöket. Ni har verkligt pli på era hundar. Linus var bara så fantastiskt bra på att bygga,Och nästa gång så blir det Tims tur på att bygga nåt.
    Hälsningar Farfar och farmor

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att vi inte hann träffas..men till påsk ska jag ha semester och jag har tänkt att vi ska hinna till Piteå. Tack för presenten. Jag har inte öppnat det än. Tänker göra det imorgon afton i lugn och ro. Ellen ville vara med och hon sover nu. Massor av kramar Kicki

    SvaraRadera