lördag 13 mars 2010

Lördag

Emilia hann testa drag med Minja när hon var här.


Dennis fick en bobby car av sin pappa till födelsedags present.



I går fick vi besök av Linus och Tims kusiner Mina och Maja och farbror Mikael.



Bjuder på lite bilder , har inte så mycket att skriva om i dag. Nu har lilleman åkt hem till skellefteå med sin mamma och jag saknar redan han och jag längtar till nästa gång vi får låna han.Men vi får hoppas att det inte går allt för länge till dess. Nu ska jag städa och tvätta innan jag ska börja med vår middag som blir tacos. Sen i kväll blir det melodifestivalen för hela slanten.
Hoppas ni andra får en trevlig lördagkväll, KRAM....

1 kommentar:

  1. Nu är vi på gång ut till stugan.
    Vi ska njuta av det fina vädret och låta hundarna springa fritt.
    Kram ÅSA

    SvaraRadera