fredag 12 mars 2010

Fredag


Dennis med pappa och Jonas och Olga ville vara med på ett hörn;)

Paket öppning av presenter från Farmor och Farfar.


Nu är jag leedig hela helgen!!! Vi har nu fulla huset med folk och det kommer en till i dag.
Så i natt för att vi ska rymmas så kommer jag och Tim sova över hos Anette och Johan.
Det är så jätte kul att ha både Alexander , Emilia och lilla Dennis här. Men Alexander har inte träffat sin son på 3 månader så jag försöker hålla mig lite undan så dom kan få knyta band till varandra. Vilket vackert väder det är i dag kunnde inte bli bättre för Tim har lillavasaloppet på skolan i dag , så efter lunch så kommer vi alla här fara och heja och titta på vår guldklimp.
I går kväll så hade vi Öl torsdag men eftersom jag jobbade så drack vi te i stället och tog en låång promenad med tikarna . Jag fick en present av Anette det var ett vänskapljus och på det stod det. En vän som du finns alltid där för mig. Du lyssnar och bryr dig om mig. Du är min tillflykt och klippa , med dig mår jag bra. Du motiverar mig som ingen annan gör. En vänskap som vår är värd så mycket. Nu är du hedrad med ljus och värme. Så nu dom här dagarna har jag inte så mycket tid att blogga men det kommer mer tid sen. Njut nu av dagen alla där ute. Kram...



1 kommentar:

  1. Sköt om er !
    Mikael,Mina och Maja kommer förbi i dag !
    Kram ÅSA

    SvaraRadera