lördag 20 mars 2010

Olga 7 år


Olga med en av sina ägare Jonas




Vart kvar på jobbet en timme extra i dag men det är ju så kul att få surra med dagpersonalen oxå, har så svårt för att fara hem när jag slutar mitt pass. Fick även presenten av Evelina som jag har beställ till Dennis . Vilken klippa hon är! jag vart super duper nöjd till och med rörd hur vacker och fin den blev. Kan ju inte lägga ut bilder ännu utan när Dennis har fått den så kommer bilderna på den.

TACK , TACK du är bara BÄST Ewe!!!! När jag väl kom mig hem så kom i samma veva min svåger Jonas, han och johan skulle fara med hundarna och åka skidor på isen. Men det blev kaffe och frukost och mycket surr och dom for nyss och jag sitter fortfarande uppe men bara jag slutar skriva så styr jag min kosa mot sovrummet. I går kväll så var faktisk Linus och hans kompis Daniel på isen och drog med var sin hund. Daniel hade i början ramlat mycket men det hade bara gått bättre och bättre. Men kul hade han tyckt det var så fler turer kommer det nog att bli.


Idag så fyller mormor Olga 7 bast ingen tårta men ett ben kan hon få. I kväll så har Johan hockey, middag med kunder i skellefteå. Linus kommer få fara till Farmor och Farfar och sova medans Tim får fara till Mormor och Morfar och sova där. Jag och mina arbetskamrater David och Tomas ska baka pizza i kväll tillsammans och det kommer bli gott hemma gjord pizza = Bäst och Godast. Nä nu duger inte det här för om 7 timmar börjar jag jobba igen och jag måste hinna sova en stund. Gonatt alla eller Godmorgon!!!!!!

1 kommentar: