tisdag 30 mars 2010

Tisdag

En glad Tim och bilden nedanför är Timpa 2 år


Efter jag lämnat Tim på skolan så hade jag tänkt ta några skidpass med brudarna......men johan hade glömt ta ut dragsakerna ur bilen. Så det blev bara en vanlig promenad i stället.

Annars har tvättmaskinen gått varm här kan inte förstå hur mycket tvätt jag har, det tar aldrig slut. Även i dag skulle jag byta ett par fodrade gummistövlar som jag hade köpt till tim och givetvis så hade jag tappat kvittot. Så det slutade att jag behöll dom , men även gick jag på en annan butik och köpte ett par som passade. Men gummistövlar får vi aldrig förmånga av och han kanske kan ha dom till hösten. Linus tog Diva på en dragtur efter middag och det hade bara gått fint fint för han. Så i morgon efter plugget så ska han och jag ta en sväng med brudarna.

I morgon börjar Johans resa till Skåne för att hämta valpen. Så medans han gör det kommer Timpa få vara hos Farmor och Farfar. Jag har så svårt för att lämna bort han över natten , för han har alltid varit en riktigt hemma/mamma kille. Men han har heller inte sovit borta så mycket. För ett år sedan kunde det vara svårt att bara lämna han några timmar hos typ brorsan eller mamma dom fick oftas slita han från mina armar och för att inte han skulle springa efter mig så fick dom låsa dörren och stå vakt till jag var borta. Men jag vet att han kommer få det superbra hos farmor och farfar. Men jag och Linus kommer få umgås och det kommer bli jätte skoj att bara få rå om han. Nu hoppas jag på solsken i morgon. Kram till er alla.....

4 kommentarer:

  1. Hej! AIK gick vidare, så kul! På tal om gummistövlar så lär det behövas mer än ett par denna vår. Tänk när all snö ska bort......
    Hälsa bror min att han kör försiktigt!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Kicki igen! Glömde bara skriva vad söt liten och stor kille på dagens inlägg. Hoppas vi hinner träffas.

    SvaraRadera
  3. Hej hunddagis grannar!!!
    Hörde av J.vad han skulle göra!!Har han glömt ta medicinen?eller???Ha,ha....
    Tack för ditt gulliga inlägg.Jobba lungt och ha en underbar PÅSK,hälsa alla!
    Söt Timpa på bilderna.
    Kramar från migas tvärsöver.

    SvaraRadera
  4. Hejhej det är Maja här och jag undrar hur gamla är Diva, Minja och Ada ??
    Hällsningar från ursviken //Maja

    SvaraRadera