torsdag 18 mars 2010

Snö Torsdag!!!!!!!!

Vår myskille kortet är från nyårsafton som han firade med oss.
Tänk att man kan vara så söt!!!




I dag så fyller vår barnbarn Dennis 1 år tyvärr så har vi inte möjlighet att åka och fira han utan det kommer vi göra på söndag i stället. Men det kommer nog så många andra och firar han.
Dessutom har jag inte fått hans ena present som jag har beställt av en arbetskamrat. Men i morgon kväll så får jag den och jag längtar massor och se hur den blev...nyfikna??? Kommer lägga sen ut en bild på den!!! Vilket trist väder vi har haft i dag så det har varit klo klippning och apporträning inomhus, har inte haft lust att gå ut i dag. Linus har varit med skolan på valls hela dagen och Tim har fått varit hemma , vi for en sväng till frissan så han fick klippa sig. Så nu är han fin i håret , det är även Linus för i går kväll så rakade johan han. I går kväll så tog johan Ada och Minja på en dragsväng på grisberget , dom åkte den längre slingan som har många backar.
Brudarna hade jobbat på bra , dom hade varit rena raketer i skidspåret. Han hade tänk fara i dag men nu när det snöar så mycket så hoppar han nog över turen i dag. Jag hade gärnat följt men johan åker ju alltid med 2 hundar , så det blev ju ingen över för mig....vi har för lite hundar men snart kommer ju Diva hemma och då blir det andra bullar här. Även i går så lämnade min brors hund Lajka för hund himlen. Hon hade cancer och i går hade hon bara skrikit hela dagen av smärta , så det fanns inget annat alternativ för henne än att åka till Djursjukhuset här i Öjebyn och låta hon somna in förgott.
I dag har ju Diva startat i vindelälvsloppet med Roland och Swix , tydligen hade det gått bra för dom i dag. Vi har även fått nya bilder på valparna dom växer så det bara knakar.

Nu väntas middag och i kväll Öl torsdag!!! Grattis Vår Dennis och Lycka till Diva med färden.

3 kommentarer:

  1. Hej! Ellen fick representera familjen Ekholm på Dennis ett årskalas. En annan fick vara på jobbet istället.... Kanske vi ses på söndag. Kram Kicki!

    SvaraRadera
  2. Vi kanske kan stråla samman allihop på Höststigen en stund på Söndag?
    Tyvärr blev det inga bilder...
    Hade bara kamerafodralet med mig, snopet va.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Är det eran HUnd ? isåfall får ni komma hit och visa upp den eller så kommer vi då kan det ju bli en liten shoopingrunda på staaan

    SvaraRadera