lördag 27 mars 2010

Lördags middag

Tomas söner Axel och Felix
Moster gulleprins

Min bror Tomas som har fått en spricka i benet.

Två gull kusiner Lukas och Tim

Tim med sin älsta kusin Felix

Tim med Moster Fröydis

Syster Anna med sin son Lukas

Syster igen , Lukas och brorsan Lars

Brorsan Krister och Brorsan Tomas

Min ögonsten.




Kommit hem från en trevlig middag hos min kära syster. Vi var alla fem syskon samlade och det brukar nästan aldrig hända. Johan och linus kom aldrig dit för dom kom hem ganska sent från Malå, dom var så super trötta av att varit ute en hel dag. Nu får det ta och sluta snö är spy less på att skotta! I morgon ska jag och Johan åka till Grisberget för att åka lite skidor med Tikarna.

Längtar faktisk att få ta på mig pjäxorna och sela hundarna och ta en lång härlig tur.


Men jag vill tacka min kära syster Anna för den goda middag du bjöd på. Kram till er alla , ha en fortsatt trevlig Lördag...Godnatt för min del!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar