söndag 28 mars 2010

Söndag

Nya bilder på valparna
Muma...men det kliar nog mycket i tänderna!!!!




Nu får det sluta snöa!!!!! Nu skottar jag inte så noga bara det nödvändigaste....längtar till solen tittar fram så man kan slänga sig i någon snö hög och sola. Men på onsdag när jag börjar jobba igen kan jag lova att då blir det kanon väder för det slår aldrig fel!!!!
Linus och hans kompis Kevin har varit ute nästan hela dagen i snöyran men dom är två riktiga utekillar. Tim for vid ett tiden på ett kalas hos en kompis ,men efter kalaset så följde han sin Kompis Tim S hem. Så jag börjar vänta hem han när som helst.

Inte blev det några skidor med det här vädret:( Så tikarna har fått en riktigt vilo dag vare se dom vill eller inte. Tänk om en vecka så har valpen kommit hit...kommer bli spännande och se hur våra hundar kommer vara mot den. Men jag tror att det kommer aldrig bli något problem alls. I kväll blir det film tajm när barnen har lagt sig kunde inte vara bättre väder för att tända ljus och slänga sig i soffan och dricka en varmkopp te till en bra film...säger bara LOVLEY!!!

2 kommentarer:

  1. Nog är dom söta, dom små liven / Åsa

    SvaraRadera
  2. Åhh sååå söööta ! Kram och godnatt! Kicki

    SvaraRadera