onsdag 10 mars 2010

Mys dag med Tim:)







Vilken undebar dag jag och Tim har haft , han fick vara ledig från skolan.
Så morgonen har vi målat, lekt doktor, lekt affär och spelat råttfällan flera gånger. Det är skönt att kunna unnan han att vara ledig i bland och vi får ha såna dagar vi hade förr när han var mycket ledig från dagge. Hundarna har fått stå över alla träning i dag, men i morgon blir det apportträning på morgonkvisten ner på kajen efter jag slutat jobba.
Nu så går jag på 2 nätter och i morgon kommer lilla familjen hit och det kommer bli skoj att träffa dom alla igen. Men nu måste jag sluta för jag måste i väg på jobbet, Tjing, Tjing!!!!

2 kommentarer:

  1. Ta väl hand om familjen!
    Hoppas allt går bra i dagarna 4.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Så mysigt ni verkar ha haft det. Må så gott.
    Massor av kramar Kicki

    SvaraRadera