onsdag 31 mars 2010

Onsdag

Vi har sjukt mycket snö!!!
Det gäller alla som har hus...

Tur på isen


Hej matte har du saknat mig?????????????


Även baksidan är det lika mycket snö....



Tror att halva byn har dragit till fjälls hela dagen har folk lastat sin skotrar och packat bilen full med saker. Så jag njuter i fullo att det är så lite folk på gatan. Vaför åka till fjällen nu när alla är där??? I dag har jag legat i huvudvärk nästan hela dagen inte ens alvedon hjälpte. Men efter middag tog jag mig själv i kragen och klädde på mig för en promenad på isen med brudarna.

När jag väl var där nere så var det hur juvligt som helst , tiden bara sprang i väg och plötsligt hade vi varit där en och en halv timme. Snacka om hur mycket snö vi har , undrar när den kommer smälta bort.....om vi har tur kanske den är borta till midsommar!!!! eller vad tror ni???
När Linus kom hem så var det en mycket glad kille , han hade fått tillbaka provet på Norden han hade gjort i tisdag. Han hade 55 poäng av 63 , fast jag visste att det skulle gå bra för han efter jag förhört han tisdags kvällen. Han berättade att om man hade 40 och under så skulle man behöva göra om provet. Nu ska jag hoppa i duchen innan jag ska i väg på jobbet, KRAM
Svar till Maja Ada är 2 år, Minja blir 3 år och Diva 4 år i juni. Kram på dig och hälsa alla....

4 kommentarer:

  1. Grattis till Linus mycket fina resultat, superduktigt!!!! Krya på dig och hoppas att huvudvärken gett med sig! Har träffat din andra guldklimp! Kram Kicki!

    SvaraRadera
  2. Vill bara säga hej. / Åsa

    SvaraRadera
  3. Heja Linus. Såg bild från Växjö på FB en fd kollega hade tagit kort på de första snödropparna, tänk att Sverige är så långt, vår i söder med blommor och metervis med snö i Norr.
    Ha en bra dag. //Camilla

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är det overkligt mycket snö! Trodde inte mina ögon när det kom så mycket förra helgen. Men om det stämmer att mängden nederbörd per år alltid är densamma, då ser jag fram emot sommaren. Kan ju inte falla en regndroppe då :)

    Såg också i tidigare inlägg att du kört lite apport, dom är ju duktiga! Bara träna på så har du/ni snart kanonapportörer av allihop!

    Kram Maggan & Co

    SvaraRadera