torsdag 4 mars 2010

Torsdag


Äntligen får jag en stund med datorn!!! Dagen har varit fullbokad , jag har städat hela dagen åt Easy Rent. Blev några hemma hos städ och kontorsstäd innan min dag slutade.
Min mamma hämtade Tim från fritte och tog hem han till sig och tillsammans har dom gjort palt i massor för att bjuda släkten. Så det var undebart att komma dit till dukat bord och äta mammas goda palt. Min bror Krister har tagit ut hundarna på promenad i dag när jag jobbade. Dom brukar klara sig bra men nu när Ada är lite risig i magen så var det jätte snällt av han att göra dom en tjänst...Tack!!!! I helgen ska vi vara hundvakt till en Vorsteh tik och det kommer bli skoj att ha hon här igen. Men nu så ska jag ta och gå i säng för trött är jag i massor..

Full fart mot helgen...........:) Godnatt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar