söndag 28 februari 2010

Snöiga Söndag!!!!

Ada mår mycket bättre i dag...Skönt!!!! Hon har ätit lite men fortfarande väldig lös i magen men hon ligger inte heller lika mycket som i går. Så det verkar ta sig för Adatar som johan brukar kalla henne. Vilken trist dag vi har när det bara snöar ut , jag som trodde vi skulle få en solig dag så man kunnde åka lite skidor. I går så hann vi både se melodifestivalen och 3 milen. Kalla tyckte jag var super duktig men hon borde ha bytt sina skidor för att få lättare glid. Min stora favorit i melodifestivalen är helt klart Dolph Lundgren....han är bara helt underbar!!!!
I kväll så väntas min sista natt innan jag går på långledig fast jag kommer ha lite städjobb i veckan. Tjingeling.....

3 kommentarer:

  1. Här skottar vi snö. Jonas är i stallet och skottar - inte mockar!!! Stor risk för takras - läskigt!!! Själv ska jag ut och skotta på gården. Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Tänk vad mycket snö det kommit, det torde bli en torr sommar, för det kan ju inte finnas något kvar i skyn...
    Härligt att höra att Ada mår bättre.
    Kram ÅSA

    SvaraRadera
  3. Skönt att Ada mår bättre!! Diva ligger och sover i fåtöljen efter att ha dragit Roland tillsammans med de andra hundarna genom djupsnö idag! :) Kramar

    SvaraRadera