måndag 15 februari 2010

Där satt den...!!!!

Vi har suttit klistrade framför tv och följt med stor spänning Kallas lopp mot Guldet!!!
Hon verkar vara i bra form och jag hoppas hon kan bringa fler medaljer i detta OS.
I dag hade jag så stora planer på att åka skidor men tyvärr så är jag helt slut i kroppen , så hundarna har fått enbart dra mig med spark. Det tar på krafterna att ha små barn i huset , har sovit så dåligt alla nätter han har varit här för jag och han har delat rum. Så jag har vaknat varje gång han har rört sig eller gnytt till , men jag har inte velat sova någon annan stans heller.
I natt så andades han lite tungt och det lät som att han höll på att bli förkyld , Emilia skickade ett sms när han hade kommit hem och tydligen hade han feber då. Men det är då tur att han har varit frisk när han har varit här i alla fall. Min syster fick tydligen magsjuk i natt och har varit jätte dåligt så nu hoppas jag på att vi andra klarar oss. I dag har Timpa börjat simskola och vi föräldrar fick inte vara i badhuset utan vi fick sitta i fiket och dricka kaffe i stället. Tror att barnen lyssnar bättre på badmästaren då och jag var super glad över det beslutet.
Nu tillbaka till soffan och OS........Vi ses!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar