fredag 5 februari 2010

Kanon dag!!!

Det blir ganska mycket snö som fastnar i skägget!!!
Ja Diva hon får ha täcke och vara alltid kopplad på kajen/isen med mig nu.




Olga älskar att springa.

Ada och Olga

Ada och Olga igen!!!

Minja har spanat in några fåglar som flyger.

Mycket bus för Ada och Minja blev det.

Visst är det vacker utsikt vi har från kajen .



Har flera gånger tänkt ta med kameran när jag är på väg med hundarna på isen , men tyvärr så glömmer jag alltid ta ut minneskortet från datorn och då är det ju ingen ide att ta med kameran.
Men i går så stoppade jag tillbaka kortet i kameran så jag kunde ta några bilder i dag. För det har varit en kanon dag och hade jag inte haft Tim hemma hade jag kokat kaffe och packat matsäck och varit ute i några timmar och njutit av det vackra vädret.
Johan och Johan har köpt skit snygga Peak Performance skiddressar av en kompis till johan S, dom hadde beställt från 2:a sortering med typ fel storleksmärkning eller en ficka som blev fastsydd lite fel. det var Gore Tex och det blev bara en tusing per ställ!!!! hade varit kul att köpa själv men jag behöver inte någon dress för tillfället.
Nu har vi fått tid för ultraljud med Olga till veckan och det kommer bli spännande att se om det är några valpar i hennes mage. Nu ska jag sluta skriva för klockan är nästan halv sju och klockan nio börjar jag jobba, känns faktisk väldigt vemodigt att måste åka och jobba för jag är inte det minsta upplagd för natt jobb. Hoppas ni andra får en trevlig fredag kväll och Linus om du läser det här så vill jag bara säga Godnatt och jag älskar dig och var snäll mot farmor och farfar. Kram på er alla.........

5 kommentarer:

  1. Vill bara hälsa er en trevlig helg.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hoppas på tur med valparna! Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det ser ut.Lycka till på jobbet.Kram

    SvaraRadera
  4. Känner igen skägglooken :o)
    Ja, jag hoppas verkligen att vi kommer med på kursen, det behöver vi. Lite tips och råd hur vi kan jobba vidare

    /Maggan

    SvaraRadera