fredag 19 februari 2010

Äntligen fredag.....

Var riktigt trött när jag kom hem i dag från jobbet...natten har varit väldigt tung och vi har verkligen fått jobba jag och mina arbetskamrater oftas brukar det vara ganska lungt men icket den natten för oss! Så jag sov som en stock hela dagen och ingenting kunde väcka mig. För jag var total däckad!!!! Så hundarna har bara rastas på gården när jag har varit hemma , fast dom är inte så sugna på att gå ut när det är-22 grader heller. Men Johan trotsade kylan i kväll och tog en promenad på isen med dom. Tim har varit hos sin kompis Tim i kväll och även ätit middag där. Men vi andra åt tacos till middag och sen blev det för mig och linus att se filmen hur jag tränar min valp. När Tim kom hem så hade han gjort ett brev till Tomten som han ville bums skicka till han , men jag sa att vi skickar brevet i morgon och att det är ju väldigt länge kvar till det är jul igen , så en dag senare gör nog ingenting...tomten över lever nog det...eller hur????
Jag berättade för ett tag sedan att jag och Anette har vår lilla pakt vågra vägra städa bort julen
och även i år har jag vunnit , min gran står fortfarande kvar i vardagsrummet så fin och grön!!
Så mitt pris är att jag blir bjuden på lunch och vin i morgon på stan.
Men till veckan så kommer jag plocka ner den och Linus han skäms så mycket för den medans Tim vill att vi ska ha den kvar. I kväll så har vi haft fredagsmys med chips ,men tim försvann ganska fort när jag gick och letade han så hade han krypit ner i sin säng och somnat.
Så nu sitter jag här själv Linus sover borta och Johan åkte till Jonas för att diskutera om en sak som kommer hända snart här om typ 5 veckor. Men det berättar jag om en annan dag...
Mys på med er kära.........

1 kommentar: