fredag 12 februari 2010

Skridskoprinsen


Jag och Tim har ofta råttfälla matcher.

Dennis duktig på att äta sin gröt.

En trött kille



Tim var överlycklig när han kom hem i dag efter skolan han visade stolt upp sitt Diplom han hade fått. Dom har åkte skridskor varje dag i 2 veckors tid med skolan och nu till veckan och 2 veckor fram kommer dom åka skidor varje dag.Super bra att dom har så mycket vinter akviteter.
Hade tänkt skriva i går efter jag kommit hem från Öl torsdag men tyvärr så blev jag så sen hem så jag tyckte det var inte läge att sätta mig framför någon dator då , utan sängen lockade mera då! I dag efter jobbet så hämtade johan upp Dennis för vi kommer ha han hos oss hela helgen.
Mest har han sprungit efter hundarna för att klappa , ada ja hon tog flykt direkt till sovrummet när han kom ned på golvet. När han skulle lägga sig ville han bara vara i min famn så det slutade med att jag la mig med han i hans resesäng och då somnade han på 2 minuter. Nu kommer det bli en tidig kväll här eller johan och tim sover redan....men linus har en sovkompis i natt och dom är borta ännu så det är bara för mig att vara vaken tills dom kommer hem.


Glömde skriva att Johan har börjat träna Ada nu på tordagar på grans , hade gått bra men hon är ju en fin dam så när hon skulle hämta dummyn så tog hon bara längst upp med tänderna....som sagt man kan ju bli skitig om man greppar hela sandiga dummyn!!!!!;)
Gonatt på er alla....

3 kommentarer:

  1. Visst är han underbar våran Dennis. Passa på att mysa det ger så mycket energi. Pussa honom från mormor. Ha det bra.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni får rå om Dennis i helgen! Trevlig helg önskar Kicki!

    SvaraRadera
  3. Passa på och njut av lilleman.
    Ha en forsatt trevlig helg / ÅSA

    SvaraRadera