måndag 22 februari 2010

Måndag


Tim har fått vara hemma från skolan i dag pga av att han har blött så mycket näsblod på sistone.
När jag upptäckte i morse att han hade blött lite så fick han vara hemma med mig och så fort klockan blev åtta så ringde jag till mottagningsköterska och fick råd av vad jag skulle ta mig till.
Hon trodde han hade sår inne i näsan och när det är kallt så spricker det, så nu har vi börjat med ett näsolja för att lindra besvären och förhoppningen är att såret kommer läka!

Träningen med hundarna går just nu på sparlåga men kommer snart i gång på allvar igen.
Nu går jag på två nätter sen ledig två och avslutar sen med tre nätter, men sen går jag på långledigt. Over and out......

2 kommentarer:

  1. Men guud så söta vovvarna är på kortet.Tack för meilet,jag har en ny mobil och den kan jag inte med så det blev inget svar.Men bättre sent än aldrig med att få ut granen!Du vann ju iaf.middag och vin!!!!
    Hoppas Timpa mår bättre?
    Hälsningar från den varma sidan av gatan.(+24 gr,inne,ha...ha...)

    SvaraRadera
  2. Kram på er alla säger Kicki från ett kallt Skellefteå!

    SvaraRadera