tisdag 9 februari 2010

Sjuk dag!


I går så var vi ju och firade vår Emilia hon hade sin kalas hos sin mamma Camilla som hade till dagens ära bakat mycket gott fika. Lilla Dennis ja han går för fullt och han blir bara sötare för varje gång man ser han. Men jag vart ganska frusen och började må ganska dåligt och när vi väl vara hemma tog jag feber och själv klart hade jag det. Men jag hade jätte ont i magen precis samma känsla som när jag äter kyckling eller fisk , så helt klart har jag ätit någonting jag inte tål.

Men i dag har jag ingen feber utan bara förkyld och ont i bihålerna och totalt slut i kroppen. Så Tim fick vara hemma och hundarna har bara fått vara ute på gården.Men dom har varit cool lungna hela dagen och mest bara legat och förstått att det inte har varit läge för några lång promenader eller någon träning. I går så var dom själva från halv två till nio på kvällen och ingen hade kissat inne eller rört någonting i huset och ingen av dom sitter i bur utan dom har nästan tillgång till hela övervåningen....mina tjejer har blivit stora!!!!

I morgon gäller det ......jag och Jonas ska fara med Olga till vetrinären och göra Ultraljud och se om det kan finnas några små valpar i hennes mage. Kommer bli jätte spännande ....man blir nästan som barnen när det är dagen förre julafton! Nu måste jag sluta för jag fick kaffe främmande av en karl......???!!!!Kram på er alla

6 kommentarer:

  1. Hoppas ultraljudet ger resultat, att det finns små valpar där!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du känner dig bättre i morgon + Håller tummarna för ultraljudet. kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Krya på dej,du måste ta dig tid till vila,Lycka till på ultraljudet,själv har jag fått följa dottern och lyssnat på hjärtljuden på bebisen,mysigt!

    Kramizar,Ulrika.

    SvaraRadera
  4. Åt du av kavringsrutorna för på dem var det räkor. Om du nu är överkänslig för skaldjur. Ett par strumpor är kvar kan det vara Tims.
    Sköt om er.

    SvaraRadera
  5. Haha det lät ju som en urkul idé att ta med sig några duvor hem då och då. Hade gärna sett själva fångsten :)
    Jag tror aldrig man kan träna stoppet för mycket men man måste nog ändå se det för vad det är. Man behöver ju inte ha en hund som fungerar till 110% för att få en trevlig jaktkamrat... men målet måste ju finnas där i allafall.

    Krya på dig! Själv har jag gått och blivit knallförkyld. Ingen skidåkning blir det här på ett tag.

    SvaraRadera
  6. Krya på dig! Kram Kicki

    SvaraRadera