söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag!!!!!

Gull Dennis


Anna är utbildad babysim ledare.


Bus grabbarna!

Dom ville aldrig stiga upp.
Ja vad ska man säga.....han njöt av att sitta i bastun och äta frukt.

Badkillarna


En kille på badet tyckte att Dennis såg ut som en gubbe i star wars alltså bakifrån.

Lukas och Tim såg till att Dennis hade det bäst!!!!



Då är helgen redan slut:( tycker den har gått alldeles för fort! I dag har jag och min syster tagit små grabbarna på badet , det var skönt att min syster ville följa så jag kunde få lite hjälp med lilleman. Tog ett tag innan han ville komma till henne, han vill ju helst vara i min famn hela tiden.
Men vi badade säkert en timme och efter åt så fick han äta lunch där och grabbarna fick varmkorv med bröd och glass till efterrätt. Sen när vi skulle gå hem så hann jag bara lägga han i vagnen innan han sov som en stock. Linus och johan har varit i Kalix hela dagen på innebandy cup , dom vann en match och förlorade en så nöjda var dom i alla fall när dom anlände hem.

När vi kom hem efter badet så hade jonas varit ute på en skidtur med alla jyckarna förutom Diva som får vila ett tag men henne hade han varit på en kortare promenad. Så det var så juvligt att slippa ut med alla hundarna när vi kom hem , för trött var jag och ville bara sätta mig ned och dricka en kopp kaffe och så fick jag göra det......tack,tack,tack JONAS!!!

Nu ska jag tänka på refrängen för i morgon så måste vi stiga upp 05.00, för johan ska hinna lämna av Dennis hos Emilia innan han börjar jobba. Men vi är så tacksamma att vi har fått låna han i helgen och fått lära känna han ännu bättre! Men i morgon efter jag lämnat tim på skolan så blir det skidor om det inte är svin kallt eller tok snöar ute så klart. Många alla hjärtans Kramar till er alla blogg vänner:)

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni verkar haft det, både ute och inne och även på badet. Visst är han duktig? Det är roligt att han även tycker om bastun, kan det vara det finska arvet måntro? Då vi var och i bastun sist så gick det jättebra men de andra små ville inte alls så nog är det olika alltid. Ha det bra och sköt om dig.

    SvaraRadera
  2. Åh va söt han är Dennis =D och vilken lyx att få låna han så där en helg!!

    SvaraRadera