lördag 27 februari 2010

I´am BACK....och Diva har "flyttat"!!!!!

Oj Oj vilken pers det har varit att vara utan dator sedan tisdag. Johan har varit med jobbet i köping och givetvis haft med sig datorn. Men det har varit full rulle här och OS hela kvällen så det har gått ända riktigt bra att vara utan internet. Nu är jag mitt uppe i min jobbar helg , men i natt så har jag tagit semester och jag tycker jag är värd det för jag har så mycket semester dagar att ta ut.

I Tisdag så fick vi besök av Roland och Eva som har bloggen Nike och Swix. Det var riktigt trevligt att äntligen få träffa dom i verkligheten . Så hela kvällen snackade vi Drag , Jakt och så klart Pointrar över många koppar kaffe. Dom hade även med sig Swix och Nike hit och dom gick jätte bra i hop. Minja brukar vi alltid få stänga in när det kommer han hundar för hon blir alltid så låg men inte den här gången....hon blev väldigt intresserad av Nike och det var kul att se.

I Torsdag så kom dom och hämtade Diva, dom kommer ha hon ett tag för hon kommer tävla vindelsloppet i par med Swix. Så nu bor hon tillfälligt i Skellefteå på den bättre sidan av älven!!!
Så det känns jätte tomt utan hon , för det är så tyst nu i huset när det kommer folk och hon är en hund som följer mig överallt där jag går. Men man kan följa henne nu på Nike och Swix bloggen som finns på länkar. Så vi kommer följa spännande hennes träning till V - draget.

I dag så blir det Tims tur att få se på 3 d bio , så jag har bokat biljetter till det regnar köttbullar
så johan och han kommer fara och jag ska försöka få med mig Linus på isen.
Men nu ska jag ta och gå och lägga mig efter lång natt på jobbet.
Ha en trevlig lördag på er alla där ute......

1 kommentar:

  1. Kul att du är tillbaks till bloggandet,har saknat dej!
    Vad trist utan din bebis Diva,när man är van att dom alltid svansar bakom så blir det tomt då dom inte gör det!
    Hälsa familjen,Ha en skön Lörda!!!!
    Grannarna.

    SvaraRadera