måndag 8 februari 2010

Emilia 18 år


Far och Dotter

Emilia med Dennis och sina små bröder


I dag så fyller vår fina Emilia 18 år och tänk vad tiden går. Så i dag blir det att fara och gratta vår underbara tjej som fyller myndig.
I dag så gick jag på låång ledigt och det känns riktigt bra för jag känner att kroppen behöver vila.
I kväll så har johan bowling och middag med jobbet i skellefteå så det lär bli sent så han kommer övernatta hos sin föräldrar. Tråkigt....för jag blir ju utan dator då!!!! Nu ska jag ta och stryka lite bäddset som vi har köpt till lilleman och sen sova en stund innan vi åker mot skelleftå.

Må så gott så ses vi på tisdag!!! Tjingeling......

1 kommentar:

  1. Hoppas ni kom hem bra och tack för att ni kom och grattade Emilia. Jag håller med, det känns konstigt att tiden går så fort. Känns som hon nyss låg i min mage, tänk att det är 18-år sedan. Det är väl det som gör att man själv känner att man blir äldre. ;)

    SvaraRadera