söndag 13 september 2009

Trötta Söndag

I dag blir det inte många knop gjorda här! Kroppen börjar känna av alla dessa nätter jag har gjort i veckan men nu har jag bara en natt kvar, JIPPI!! pratade med Johan för nån timme sen och då hade Linus kört sina 2 heat . I första heat så fick han en sån dålig start och han ramlade oxå , så han kom på 17 plats. I andra heat så gick det bättre då kom han på 9 plats.Totalt kom Linus på en 10 plats i tävligen i helgen, bra jobbat killen min!!! Johan slutade 8 totalt i motionklassen och vart bästa piteåförare i klassen. När jag kom hem i går så var Linus jätte trött men efter att få äta en stor portion med middag var han på banan igen. Så han lekte med min brukare "kasta boll" ett bra tag och det blev jätte uppskattat av han. Men vid nio tiden så var det bara för jag och min brukare att fara. Medans jag hade varit hemma hade mina kollegor David och Tomas bakat choklad sockerkaka och chockladrutor. Så komma till fika och kaffe är inte dumt. Sen på kvällen så skulle dom se en skräckfilm , det är det värsta jag vet så jag gick ut i tvättstugan och tvättade och manglade i stället. David har kort helg , så det innebär att VICKAN kommer in och jobbar söndag natt:) Det är länge sedan vi jobbade i hop och jag uppskattar verkligen att hon kommer i natt. Så det kommer bli mycket surr, kaffe och en god middag i hop. Bättre än så kan det inte bli:) Nu ska jag ta och ringa och kolla hur det är med min andra son som är i Happis. Kramiz;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar