torsdag 10 september 2009

Torsdag

Brudarna som aldrig missar solen inne som ute.
Ada kan sin apport....




Tror nästan att vi håller på att blåsa bort snart för det verkar aldrig ge sig!
Har hunnit med ganska mycket i dag medans tim har varit på fritte/skolan.
Allt ifrån motion av hundarna, apport träning, städa , tvätta, stryka och sova en stund eftersom natt jobb väntar i kväll.Fick i dag nya Hundsport tidningen och den läste jag medans jag åt en grekisk sallad till lunch.När jag sitter och läser och tittar på bilderna från hundutställningen i sjulnäs i sommar och plötsligt var de en bild på mig och tikarna där, hade ingen aning att nån hade tagit en bild på oss.
Men kul var det i allafall att se att dom kunde ta en bild på mina vackra pointer Damer, mig hade dom gärna kunat klippa bort! Nu blir det spagetti och köttfärsås till middag och till efterätt blir det muffins som Jag och Tim har bakat. I dag har min mor Anita och min vännina Anette Namnsdag , Så GRATTIS på er båda två. I morgon eller på lördag kommer Linus och dom andra cross killarna att vara med i piteå tidningen. Så i morgon kommer nog Linus gå upp tidigt för att hämta in tidningen;) Må så gott i höstsolen:)

1 kommentar:

  1. Om svansen kapas sparar man en stump. Så det känns inte jättehemskt, kanske svårt i början men man vänjer sig nog. :-)
    Jag hoppas att det blir av så vi slipper ha det såhär...
    Fina bilder, och bra jobbat med apporten! Ni är så duktiga.
    Vi kör igång jakten imorgon. Längtar!
    Ha det bra

    SvaraRadera