måndag 14 september 2009

LEDIG

Då har jag gjort bort tung veckan och går nu på nio dagars ledigt. Men jag ska passa på att jobba lite extra på min systers städföretag i vecka. Fast började ångra mig lite nu när jag har sett veckans väder, det ska ju bli strålande sol. Så då vill jag hinna ligga och sola på altan. Natten har varit bra vi åt lökpaj och sallad till middag, supergott var det!!! Nu ska jag sova nån timme och sen upp och sola innan vi har personalmöte på em. I dag kommer min svägerska med familj och svärmor hem från Cypern. Måste säga att jag har världens bästa svägerska och har saknat att hon har varit bortrest , inte för att vi ses ofta för vi bor ju 8 mil från varann. Men vi brukar dricka morgonkaffet tillsammans på morgonen alltså via telefon när barnen är på skolan. Så välkommen hem till sverige och grattis Ida på din namnsdag, så hörs vi snart.
Nu väntar sängen på mig, godmorgon och gonatt på er....

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir över dina värmande ord, jag dricker gärna kaffe i morgon förmiddag. Har precis mellanlandat på Moröbacke. Svärmor hälsar också. Borta underbart men hemma bäst!Kram Kicki

    SvaraRadera