fredag 25 september 2009

Fredag

Tindra har högläsning för brudarna
Under helgen så har Tindra fått låna Tims rum och Tim har fått tagit Hundarnas/Dennis rum.

Fick hem en kalv som vi hade beställt , svärmor och svärfar har stykat och vi är så tacksamma för det:) Men vi fick 14 kilo köttfärs så här , visst ser det gott ut;)??


En trött Tim somnade innan jag han in till han för att läsa en bok.



Efter jag lämnat Tim och Tindra på skolan for jag hem och städade , det är så härligt när det doftar ny städat i hela huset. Johan tog hundarna och höll sig borta när jag passade på att torka av alla golven. Sen han jag med att handla innan det var dags att hämta barnen från skolan. Tindra har lekt och sjungit för hundarna hela kvällen , så här mycket uppmärksamhet brukar dom inte få av nån av våra grabbar! Så dom har njutit i fulla drag:) Sen blev det såklart fredags mys med Chips och Popcorn . Till dagen ära hade jag hyrt en film till Kidsen Disco Daggarna. Barnen tyckte den var super kul iallafall än att jag höll på att somna vid flera tillfällen. Känner mig ganska trött så det är väl bara att gå i säng det. Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar