fredag 4 september 2009

Fredag

Nu har jag sovit eller försökt sova några timmar efter jobbet. I natt fick jag en hemsk hosta , som ett brev på posten! Så nu när jag har sovit har jag fått ligga på 2 kuddar , men det hjälpte inte så mycket. Det är bara vänta ut den här hemska hostan, SUCK!!!!
I natt hade O tagit semester för att fara och spela golf i regnet i skellefteå i dag. Så Therese (Livet vi Lever) jobbade i stället , hon är en så härlig person och alltid glad:) Så det var super Nice att hon jobbade med oss i natt. Vi såg 3 filmer i natt och blödiga jag kunnde inte motstå att börja gråta till Marley and me (tror den hette så) och så blev det rally brudarna toppat med en action rulle. Nu väntar mer jobb för mig , för jag ska gå en extra kväll hos en brukare som jag har jobbat tidigare hos. Skulle jag helst vilja vara hemma och bara ligga och ta det lugnt , men jag har ju igen feber eller ont i kroppen utan bara förkyld och hostig. Så det är bara bita i det sura äpplet och fara och göra bort kvällen. Min kära syster ska hämta Timpa från fritte och ta hem han och ha han till i kväll , det är tur att vi systrar kan hjälpa varann med att passa varandras barn!
Linus han ska få vara hemmma med hundarna , så jag måste sluta skiva för att hinna till affären och handla middag till han och mig. Ha en mysig Fredag kväll allihop, Styrke Kramar.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar