tisdag 15 september 2009

SOL=)

Mosters gullunge...
Minjas stora passion i livet är MAT.....-snälla lillhusse kan inte jag få smaka???

Snygg Ada


Ada hon bryr sig aldrig hur hon ligger eller var..



I dag var det riktigt jobbigt att stiga upp tidigt för att hinna allt med barn och hundar innan jag skulle i väg och städa åt Easy Rent........men han allt innan jag började....Puuh!!!
Jobbade med en tjej som heter Frida i dag , dagen gick riktigt snabbt när vi har så mycket att surra om när vi städade. Lunchen for vi hem hit för att äta och det blev att äta den ut på altan och såklart fick hundarna vara ute medans vi åt, bra att kunna slå två flugor i en smäll!!!
Frida har en Dalmatin Max som hon är mycket på utställningar med , den har kammat hem 2 cert och väntar bara på sista nu innan han blir Campion. Hon brukar vara på samma ställe och släppa han i skogen där vi brukar vara med våra tikar . Så dom har träffats och lekt!
Efter jobbet så åkte bikinin på ,låg ett bra tag och solade:)
I kväll så har moster gull pojk varit här och ätit middag med oss efter åt så bakade Linus och han muffins. Tim hade inte tid att vara med dom för han skulle vara med sin "bästis" sebbe.
Johan tog diva i kväll på ett pass men hon hade tydligen varit väldigt olydig och ville bara jaga för sig själv. Men tillslut skärpte hon sig , synd bara att det fanns inge fågel då:(
Men i morgon har han tagit semester för att åka med alla tikarna och jaga , är välbehövligt för dom att få komma ut. För dom här senaste dagarna har dom nästan klättrat på vägarna av lust för att få komma ut i skog och mark. Men för mig väntar ännu en städdag men då kommer jag få jobba med syster yster och det kommer bli skoj. Ursäkta för alla stavfel men nu måste jag gå i säng för att vara pigg till i morgon för det kommer bli en lååång städdag för oss...
Tjing, Tjing....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar