söndag 27 september 2009

Söndag

Jag som sa att jag skulle göra ett längre inlägg i dag men tyvärr kommer det bli lika kort som i går. Johan som skulle fara och jaga med tikarna ligger nu med ryggskott:( Tikarna är tok sugna på att få komma ut men tyvärr blir det en inne dag för brudarna. Har lagat mat hela dagen alltså matlåder till j både lunch och middags lådor. Han vägrar sjukskriva sig utan han ska till varje pris fara och jobba , snacka om tjurskalle!!! Så han åker i natt vid 5 tiden i morgonbitti tillbaka till umeå hela veckan. Själv ska jag fara och jobba om en timme har tagit på ett extra pass på mitt gammla ställe . Så det innbär att Tim och Linus får fara till mormor och sova 3 nätter nu. Jag är så Tacksam för ALLA som hjälper oss med barnpassning om nätterna ni är GULD VÄRDA för oss.
Nu ska jag fara på ica och inhandla några tidningar så jag klara av 14 timmars pass:/ utan att bli allt för rastlös!!! Ha en fortsatt trevlig helg alla vänner!!

Höll på att Glömma, GRATTIS MAJA hoppas du fick en trevlig födelsedag vi kommer sen och grattar dig, Grattis Kramar i Miljoner till dig från oss:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar