onsdag 2 september 2009

Regn Onsdag!!!!

Tim och Minja = SANT
Vilken härlig kanon dag vi har haft!!

Min Flitiga Lisa har sett ut så här hela sommaren


Chillar och dricker en kopp kaffe. I dag vaknade Tim vid sjutiden hjälpte han med täcket till soffan och gjorde frukost som han fick avnjuta i soffan, lite vardagslyx måste man få ha!!
Minja fick i dag följa med oss när vi cyklade till skolan och sen blev det en lång promenad med alla tjejerna. Det bara regnar och regnar man kan inte bli mer än deppig. Men jag undrar hur det går för Linus och hans klass som har sovit i tält i natt och att dom ska cykla hem från pålberget i detta regnväder. Han lär nog vara jättetrött när han kommer hem. Idag åker min bror och han sambo fröydis till Turkiet och i måndags så åkte min svägerska och hennes familj och svärmor till Cypern. Man kan inte bli mer än avis på dom. Men i går hade vi ju grannväder så det blev för mig, Tim och hundarna att njuta av värmen hela dagen ute. Johan for efter jobbet och jagade och det blev en gås till , Leif var här och plockade fjädrarna på dom andra 2 gässen . Så nu är alla fåglarna färdiga plus skogsfåglarna som johan sköt i Arvisjaur. Leif snart blir det LYXMIDDAG det kan jag (johan) lova dig:) Nu ska jag göra lite nytta här , ha en bra dag alla vänner!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar