tisdag 22 september 2009

Tisdag

Hemkommen från ett ljus party hos min arbetskamrat Vickan . Jag som inte hade tänkt handla , men tyvärr så sprack den planen....suck!! Hittade så fina 3 ljuslykter som jag inte kunde motstå och dom kommer bli snygga att ha på rumsbordet i höst. Men trevligt var det att få komma hem till vickan och se hur hon har det och jag kan meddela att hon hade ett super mysigt hus. Min snälla granne Johan S var barnvakt i kväll så jag kunde fara på partyt och Tim hade sköt sig superbra och det hade inte varit några problem att lägga han. Linus han for till mormor och morfar för att sova. I går så fyllde min kära svärmor år och dom kom förbi på kvällen en sväng innan dom skulle åka hem till Skellefteå. Present hade jag inte hunnit fixa , men j hade stoppat i diskhonn 3 fåglar som han fick i helgen. Så det var ingen snack vad vi skulle ge utan jag tog en ica påse och stoppade i en orrtupp i den.....bättre present kan man inte få.....eller hur???

Nu ska prinsessorna och jag läsa god natt-saga om alla orrar,tjädrar i skogen och morgondagens motionsrundor. Natti , Natt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar