lördag 12 september 2009

Soliga lördag

Har fått en rapport från crossbanan att Linus har kommit 8 och 9 i heaten som han har kört, johan som kör motionsklassen kom 8 i dag. Men det är en dag i morgon oxå och då kommer dom båda köra 2 heat var. Hundarna fick följa med mig när jag tog en promenad till affären , när jag hade handlat färdigt och gick ut för att hämta tikarna så stod en massa japaner och tog kort och filmade hundarna. Dom tyckte dom var så vackra och så ville dom ha kort på mig och hundarna samtidigt.....så det var bara att ställa upp det. När jag gick i väg med dom så stod dom kvar och filmade och fotade oss ett bra tag! Man blir allt lite stolt ägare till dessa vackra donnor. Brukar få många fina kommentarer när jag är ute och går med dom , även att många stannar och vill prata. Dom tycker att det ser så härligt ut när alla 3 går fot brevid mig och såklart att dom tycker dom ser så vackra och stiliga ut. I natt så såg vi en sån sjuk film tror att den hete crank 2 , men den var sjuk så den blev sjukbra. Så i natt ska vi se crank 1 och om tvåan var bra brukar ju första filmen vara bättre. Nu ska jag ta och plocka bort lite innan jag ska fara och äta ännu en gång middag hos Anette. Börjar bli lite bortskämd att komma till dukat bord;)
Sen klockan sex börjar jag jobba och då ska jag ta hem min brukare ett tag , så jag ska hinna träffa Linus en stund och höra hur han har haft det i dag. Ha en trevlig Lördag......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar