fredag 4 september 2009

Fredag Kväll

Då är jag hemma från mitt extra kvälls pass. Har gått bra att jobba förutom att jag glömde ta med mig min middag. Dom här dagarna har det blivit mycke soppor för halsen och helt klart syns det på mina jeans som jag köpte på zara. När jag köpte dom satt dom perfekt men nu hänger dom och jag måste ha bälte för att hålla dom uppe:(
Vi vart BARNFRIA i natt , Linus sover hos sin kompis Anton och Timpa blev kvar hos moster.
Så i morgon får jag SOVA UT , JIPPI!!! Behöver inte höra nå barnprogram i morgonbitti utan kan sätta mig i soffan med en kopp kaffe och se nyhetsmorgon , det är kvalitets tid det!!!!!
Nu ska jag ta och renbädda och sen blir det att försöka sova , men ska först ta lite cocillana för att kanske få bort hostan i natt. Gonatt alla kära vänner.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar