söndag 6 september 2009

Söndag

Har hunnit med en motion runda med tikarna.
Diva står för en mås.

Ada och Diva har fått varsitt lång pass i skogen i dag och dom gick på en stor orrkull , men tyvärr blev det ingen fågel hem för husse i dag. Minja fick vara hemma med mig och grabbarna och mysa. Linus kämpar på att få sälja jultiningar men tyvärr är det så många som har redan köpt. Min förkylning börjar bli mycket bättre och när jag blir frisk helt , så ska jag ta upp min träning igen. Jag älskar att få träna , så nu längtar jag tills jag blir frisk som en ärta. En annan sak som jag & Anette ska börja om med i höst är öl tisdag. Det började för några år sedan när vi såg en tjej film och i den filmen hade dom champangne torsdag , nu gillar ju inte nettan det så då blev det öl tisdag för oss istället. Men när jag jobbar tisdag nätter så blir det istället öl torsdag. Nu är det inte så att vi dricker hur mycket som helst utan det blir alltid bara en öl var och att vi håller oss till 2.8% alltid med såklart lite snacks till det. Lite kul måste man ju få ha när höst mörkret faller på , men det känns lite busit trots allt! Johan är och jagar sjöfågel med Leif vi får hoppas jakt lyckan är bättre i kväll än tidigare i dag. Nu ska jag göra lite popcorn till Kärleken checkar in , so long........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar