onsdag 23 september 2009

Onsdag

Efter jag lämnat Tim på skolan i morse for jag hem och hämtade tikarna för en lång promenad , vi var ute nästan två timmar. Sen blev det för mig att lägga mig och sova några timmar . Senare på eftermiddag så blev det dra däck för brudarna toppat med en lång promenad på det. Innan jag hämtade Tim från fritte så for jag och hämtade ut ett paket från HM som jag har beställt. Vart riktigt glad när jag öppnade det för allt jag hade beställt fanns där:) Oftas brukar det alltid fattas något som kommer några veckor senare. Har bara handlat kläder Till Tim den här gången för den grabben har nästan växt ur sina alla tröjor och byxor. Nu ska jag ut med brudarna så dom får dra däck igen innan Tim kommer hem från sin kompis sebbe. I natt så jobbar jag , så Tim ska få sova hos Anette och Johan och Linus är hos mormor. Så mina brudar ska få klara sig själva i natt , men jag ska smita från jobbet där vid 23 tiden för att ta ut dom en sista gång. Det är tur att jag har bara 200 meter till mitt jobb:) och så snälla arbetskamrater som låter mig fara hem en stund:) Tjing , Tjing.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar