torsdag 3 september 2009

Soliga Torsdag!!

Vad tiden går fort , i går så var min ledighet slut och det var bara att för mig att börja jobba igen.
I morse när jag kom hem från jobbet så gick jag direkt och la mig. Men vid tolv tiden så började hundarna vilja ut och kissa då upptäckte jag att det var ju strålande sol , så det var bara att gå in och ta på bikinin och börja sola det! Är ganska förkyld och egentligen borde jag hålla mig borta från solen , men det gick inte när solen strålar från en klar blå himmel!!!
I kväll så har jag varit barnvakt till min systerson Lukas......Alltid lika mysigt att få rå om han!
Mina vild hundar håller på att busa förfullt men j slutar snart så han får åka med dom till skogen så dom får busa och springa av sig;) Jag ska ta och göra en kopp te och krypa upp i soffan ett tag , sen blir det för mig att fara och jobba sista natten för den här veckan.
Hasta la vista...............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar