torsdag 24 september 2009

KALLT

När jag kom hem från jobbet i morse så stod altan dörren öppen på vid gavel.....gick runt i huset och kollade om något saknades men icket det!! Så jag antar att det var nån av hundarna som har hoppat på en olåst dörr men fy på mig att glömma låsa sådär....men det kommer inte hända igen!!!
Så tikarna har säker varit och ute några timmar i natt men alla tre var inne när jag anlände hem efter jobbet. Men varmt var det inte , utan det var bara 5 grader varm här inne och nu så är det bara 16.5 inne än solen har lyst hela dagen. Men det är tur att jag hade 3 varma kaminer som kunde värma mig och dom låg alla tre under mitt täcke,SKÖNT!!!
Så i dag är dom ganska slitna efter en ute natt , skönt tycker jag för i natt så fick jag tillbaka min förkylning och hals ont och inte blev det bättre att komma hem till ett svin kallt hus:(
Nu ska jag hämta Tim från fritte och sen blir det middag. I kväll så kommer Tindra och ska bo här till söndag , för hennes föräldrar ska åka till Stockholm och bo på hotell och gå på öl , Whisky mässan. Deras hund Chili kommer ta in på Trollbäckens hundhotell , kommer bli jätte bra för han att få lite träning att vara uti andra hundar efter allt som har varit och susanne pelle och är ju så kunnig om allt som rör hundar så han kommer trivas som fisken i vatttnet är jag ganska övertygad om!!! Hejsvejs så länge.........

2 kommentarer:

  1. Oj! Vilken tur att inget hände. Tänker på trafiken osv... De är uppfinningsrika era brudar. ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej, träffade broder min för ett par timmar sen, han var allt riktigt förkyld. Nu är han nog hemma hos er och sover. Krya på er mina kära! / Kram Kicki

    SvaraRadera