tisdag 29 september 2009

Tisdag

Linus nya jaktarställ.
Tims nya skolväska ( hade en själv när jag var liten fast grön)

Har börjat slänga lite av mina sommar blommor men mina pelagonier är forfarande så himla vackra så dom får hänga kvar ett tag till! Men har en egen tumregel att inte börja vintra gården förrän i oktober , så har ju nån vecka på mig! I dag efter jag hade sovit så satte jag mig för att se en film som jag hyrde till johan igår. Den hete 17 again en riktig varm och mysig film. Helt klart en Åsa film absolut värd att se!!! När jag var sjuton år så minns jag när jag och min vännina Catarina pratade så stort om vad vi skulle göra. Vi hade så Stora planer vi skulle resa och vi planerade att åka till USA och jobba som Au-pair. Vi lovade varandra att aldrig bo i Öjebyn och vad har hänt?....jo vi båda har köpt hus här i öjebyn och råga på allt så bor vi på fel sida av öjebyn eller vad vi tyckte då! Vi hade en lite intern bråk i vår klass Holmen mot kullen , holmen var ju bäst tyckte vi men nu kan jag inte hålla med om det, för nu när jag bor på kullen så har jag ju älven så nära och jag uppskattar verkigen att ha vatten så nära:)


Nu blir det plättar till middag sen blir det för mig att fara på Linus föräldrarmöte och sen fara och jobba. Ha en bra kväll allihop....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar