söndag 20 september 2009

Älgkött

Har hunnit med hur mycket som helst i dag mys frukost med Tim , städa , tvätta, klippa gräset , handla och SOLA förstås. Marinerade en älgstek som jag skar i tunna skivor i en sweet chili marinad i går. Så i dag när det var en sån härlig "sommar dag" så tände jag grillen och grillade köttet som vi avnjöt till en potatisgratäng och en grekisksallad, jag säger bara släng dig i vägen fläskfile!!! Så grilla älgkött kommer jag absolut göra om. Vickan i morgon kan jag lova dig ett inlägg hur det har gått i skogsjakten för tikarna. Pratade för ett tag sen med johan då var han fortfarande kvar i stugan som ligger i haparanda , så han är några timmar bort innan han har packat och kört 18 mil . Nu ska jag i allafall gå i säng för i morgon ska jag städa åt Easy rent ett flyttstäd ett helt hus , så det kommer ta tid kan jag säga! sen på kvällen ska jag jobba en extra natt. Så tisdagmorgon kommer jag nog vara i koma innan jag får sova några timmar:)
Godnatt alla där ute.....

1 kommentar:

  1. Haha, ser fram emot det. ;-)
    Oj vad du jobbar... blir det en Sthlm-resa när storkovan kommer? ;-)

    SvaraRadera