onsdag 30 september 2009

Onsdag = Ledigt

Lite eller mycket nostalgi hade jag i går på föräldra mötet. Linus har samma klassrum som jag hade i 5 och 6 , så det känndes konstigt att åter sitta i mitt gamla klassrum i en bänk och lyssna på fröken. Fast jag hade en trevlig lärare dock hade hon sina favorit barn och jag tillhörde absolut inte dom. Linus har en superfin fröken, Kerstin är verkligen omtänksam och tänker på alla elever. Hon berättade att hon brukar ta med äpplen från sin mammas äppelträd så barnen ska ha frukt att äta under dagen! Barnen hade bakat äppelpaj till oss föräldrar på mötet som vi avnjöt till ett bildspel som dom hade gjort om Pålbergsresan dom gjorde tidigare i höst.
Så här trevligt föräldramöte har jag inte haft på många år!

Johan börjar piggna till och tar sig upp ur soffan utan hjälp i alla fall, han försöker gå lite så att han inte ska stelna ihop för mycket.
Jag jobbar hela helgen men nu är jag ledig två HELA nätter , SKÖNT!!!
Nu ska jag ta och göra lite kaffe som jag tänker drick ute i solen och såklart så får tikarna följa ut. Sen ska jag hinna cykla med minja och med ada och Divo ska få dra däck!
Passa på att njuta av höstsolen......so long..............:)

1 kommentar:

  1. Härligt att Johan är på bättringsvägen! Kram på er alla/Kicki
    Glömde säga:
    Imorgon ska vi till Näsviksgård i Höglandsnäs och Ida ska provrida Top Class för andra gången. Ser lovande ut - ni får mer info sen, kram kram

    SvaraRadera