måndag 7 september 2009

Nu börjar det igen............

............min tung vecka!!! Kommer jobba 6 nätter av 7 och det innebär att enda natten jag kommer vara ledig är onsdag natt..Puh!!! Brevid mig sitter en trött Tim och äter kvälls fika . Linus är på crossbanan och tränar, för till helgen ska han köra Nordcupen på hemma banan. Så då vill han att allt ska sitta perfekt. Hundarna har haft en riktig innedag , har bara hunnit med korta rast svängar. Så nöjda hundar har jag absolut inte nu men när johan kommer hem från crossbanan får han åka till skogen med dom för en lång rastning. Nu ska jag ta och natta min son och sen hinna göra lite diversa saker innan jag ska fara och jobba. Kram, Kram

2 kommentarer:

  1. Tyvärr glömmer vi bort att ta bilder! Men det kommer fler var så säker. ;-)
    Låter som du har en tung jobbarvecka framför dig... kämpa på!

    SvaraRadera
  2. Glömde svara: Ville är något bättre i svansen. Han får vila ett par dagar till, sedan lär vi kunna köra något litet jaktpass igen. :-)

    SvaraRadera