lördag 19 september 2009

Lördag kväll

Grabbarna är redo för att åka och bada på hotellet.
Den här klänningen hade jag när jag var liten och Tindra brukar alltid vilja låna den när hon är här.

Tim springer och tar kort på allt han ser , nu ville han att jag skulle vara en hulken.....men jag lyckades inte riktigt kan det beror på att jag inte är grön...eller????;)


Det tog mig 2 år att få upp den här trä pointern , snacka om lat man är!!!



Vi var fulla huset i morse och nu så är det bara jag och Tim hemma. Johan beslutade sig för att stanna i stugan både för jakten och bygga på en bodan som vi syskon har fått av vår far. Den ska vi ha som ett förråd. Nu var både min svåger Jonas och min bror Lars där uppe så då tyckte han det var lika bra att stanna kvar och hjälpa till och det tycker jag oxå!! Linus har åkt med sin kompis Kevin och hans pappa till skellefteå för att bo på hotell. Så dom kommer nog få det helt underbart är jag övertygad om. Nu ska jag gå och krypa upp i soffan och mysa på med Timpa .

Natti, natti, natti.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar