söndag 3 januari 2010

Vanlig Dag

Längtar till det går att åka på isen:)


Antingen så snöar det eller så är det svin kallt ute. Det går inte att åka skidor på isen för det är antingen djupsnö eller flödvatten.......skit också!!! Så det är bara att fara till grisberget om man vill åka skidor. I morgon är jag , Tim och Dennis bjuden till sofia och pojkarna , vi får se om Emilia följer eller om hon kanske vill umgås med sin far i stället. Har tänkt skriva ett inlägg tidigare men vi har tyvärr bara en dator och många vill ha sin egen stund med den så det är bara att vänta till sin tur. Tim och Jag har faktisk varit och åkt skidor i dag , men det blev inte så lång tur för han frös ganska mycket , så vi gick in till Anette som bjöd på varm choklad och hotdogs. Efter middag så hade j hyrt Santa Buddies till barnen och såklart fick dom popcorn till , såg själv filmen och både jag och barnen tyckte den var super kul film. Nu när alla barnen sover , ska vi vuxna se lite film. Hundarna har fått några långa promenader men inte mer än så utan det har varit en inne dag för brudarna! Men jag hoppas att johan kan ta hundarna och göra någonting med dom medans jag vallar dom mindre barnen i morgon!!!

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga dragbilder!
    Kan tänka mig att det går undan bakom tre hundar :). Jag håller med, visst blir man sugen på att få bege sig ut på isarna. Tills dess får vi hålla tillgodo med skidspåren.

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder!! Man blir riktigt sugen på att fara ut och åka när man ser dem! =)

    SvaraRadera