torsdag 14 januari 2010

Mina duktiga Tjejer!!!


Hade ju så stora planer på att vara ute länge i dag medans pojkarna var på skolan. Men det var för kallt , så det blev en städdag med apportpaus. Men det känns skönt att fått bort alla dammråttorna och nu när solen har börjat skina in och då kan jag lova att jag helst vill blunda för allt men nu är städningen gjord och nu kan vi njuta ett tag hm.......typ till i morgon. I dag har Linus varit på vallsan med daniel och Timpa har haft sin kompis Tim här och innan kvällsfika så bakade vi pepparkakor.

I kväll så har jag varit på en promenad med brudarna på isen , körde lite pipa på dom......vilka toppen brudar jag eller fårlåt vi har. Jag blåste fast dom varje gång utan att någon krånglade. Ganska härlig känsla att var 100 meter från dom och med bara en singnal kan få dom att sätta sig och vara stilla och vänta på nästa kommando , jag borde kanske lägga mer sån träning på mina grabbar eller hur??? Nä skämt o sido , det vart ytterst lite pipa på dom i kväll, det blev mest en krav lös promenad och det måste man ju ha i bland oxå.

3 kommentarer:

  1. Duktiga voffsingar ni har.In`t vet jag om hon hann hit och.......Hon luktar nog mest på Cleos dofter.Cleo kännde nog av hennes dofter hon luktade massor då hon var härute.Jo lilleman är på dagge idag,tror det är förkylning på G!Har du gubben borta nu om veckorna?Trevlig helg,kramar från the next door.

    SvaraRadera
  2. Trevlig helg! Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det en härlig känsla när stoppet fungerar!

    Har varit en sväng på isen med skidorna och pannlampan (min nya vän), riktigt härligt!

    Ha en riktigt mysig fredagkväll, det ska vi. Vi har som vi brukar säga fredagsmys :o)

    Kram /Maggan

    SvaraRadera