lördag 2 januari 2010

Godmorgon!


Sitter dricker mitt morgonkaffe och det är nästan lunch....men barnen har ju jullov och jag är ju lång ledig så då får man gå i pyjamas till eftermiddag om man vill!!!! Fast Tim och jag ska faktisk gå till affären snart och inhandla lördags godis och några nya nappar till lilleman.
Johan Emilia och lilleman har åkt till skellefteå för att få se johans brors nya stuga och Ada fick självklart följa för att få busa av sig med brorsan, kommer bli välbehövligt för denna donna.Han hade tänkt ta med resten av flocken men eftersom barnvagnen måste Dennis ha så då fick dom andra stanna hemma med pojkarna och mig. I går när jag skulle lägga lilleman så tog det inte ens 10 minuter innan han sov , så helt klart har jag kommit tillbaka i gängerna när det gäller att lägga små barn:) I kväll så ska förhoppningsvis Johan och Emilia kanske Linus ta alla hundarna och åka skidor, nog är jag sugen men nu när Dennis är här så vill jag ha all tid med han som jag bara kan . Så skidorna får vänta nån dag till!!! Diva har legat brevid Dennis hela tiden och vägrat lämna han , hon kom ut en gång från rummet och då gick jag dit och det visade sig att han hade tappat tutten och halvaknat. Så jag stoppade in tutten i munnen så han kunde somna om och Diva stannade kvar hos han. Det är som att det är ett speciellt band mellan dom två. Hoppas ni andra får en trevlig Lördag, Kramar....

4 kommentarer:

  1. Hei ønske dåkker et riktig godt nyttår Hilsen stian og fam;)

    SvaraRadera
  2. Tack för kaffet! Så sööt lilleman är, go och glad! Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Ja visst är vår hundkoja fin. Det är svärfar som byggt den och jag kan lova att den är välbyggd. Jag tror den är bättre isolerad än vårt hus ;)
    Gallret är speciella sektioner för hundgård. Rätt dyra nya men vi fick tag på begagnade från en som avvecklade sin.

    SvaraRadera
  4. Jag har ingen aning om vad jag önskar mig!
    Men det blir roligt att ni kommer =D
    Kram Ida

    SvaraRadera