fredag 8 januari 2010

Fredagsmys

Nu verkar vi gå mot mildare väder i allafall , för nu har vi bara -28 här. I morgon skulle vi bara ha -11 grader och då kommer det bli en sväng med skidorna som gäller för oss.
Ada har nu kommmit in i sin löp , så nu springer jag förglatta livet och torkar blod. Diva är väldig renlig av sig , men inte ada utan jag måste försöka hitta löpskyddet till henne.
Här går vi på rosa moln för en sak som förhoppningsvis kommer hända snart här , men tyvärr för tidigt att skriva om. Men så fort allt är spikat så kommer ni få veta om vår sak som kommer hända här. I dag så blir det en inne dag , fast måste en sväng på affären för i vårat kylskåp så har det ekat i några dagar. Men i kväll är det FREDAGSMYS som gäller med popcorn och chips och självklar ska vi se säsongstart av Let´s Dance. Ha det så gott / kraam.

7 kommentarer:

  1. ...sååå nyfiken man blir. Kan man inte ens få en liten ledtråd om det gäller hundar eller familjens tvåbenta denna nyhet?!?

    Menar du att det ska bli -11 grader imorgon? Då blir det till att valla skidorna, det kan jag lova. Kondisen är suverän, tyvärr inte min utan hundarnas ;)... men det ska vi snart råda bot på.

    /Maggan & Co

    SvaraRadera
  2. Men ååååh så nyfiken man blir. :-P

    Trevlig helg på er!

    SvaraRadera
  3. Men hallå....har man sagt A får man säga B!!!!!! Vi ser oxå Lets Dance, hoppas Willy får vara kvar han e som en tomte.ha en mysig kväll.Kramar.Grannarna.

    SvaraRadera
  4. Va fin bloggen har blivit =D

    SvaraRadera
  5. Åhh,vilken snygg header,vicka snyggingar på bilden!/grannen

    SvaraRadera
  6. Wow! här ligger man i lä ser jag. Vilken snygg header, med ram och allt. För att inte tala om tjejerna på bilden, alla tre snygga på samma bild. Bra jobbat!

    Ps. Tyvärr lutar det åt att vi inte kommer att ta pointerhanen vi blev tillfrågade om, men vi har inte bestämt oss helt ännu. Jag känner mig fortfarande lite sugen men man måste ju ta ett gemensamt beslut... så vi får väl se

    Kram /Maggan

    SvaraRadera