onsdag 13 januari 2010

Trött, Trött

Man kan nog inte bli lika trött som jag är just nu har precis vaknat. Gick av mitt pass klockan åtta i morse och därefter hade vi personalmöte , så jag kom inte i säng förrän vid 12 tiden i dag...SUCK!!!! Min snälla mor hämtade tim från fritte och tog hem han till sig så jag väntar att han dyker snart upp och säker jätte sur för att jag inte hämtade han. Han är en riktigt mamma och pappa kille och vill helst vara hemma med oss om han själv får välja. I dag är det ju tjugondeknut och julen ska ju städas bort ....men inte här jag fullkommen älskar julen så den får hänga med ett tag till. Jag och Anette har våran "Pakt" våga vägra städa bort julen;) Vi får se vem av oss som har den framme längst. Förra året så vann jag!!!
Nu har våra löptikar kommit in i en "villigperiod" dom går och strycker sig mot allt , så det gäller att ha ett extra öga på dom när jag släpper dom på kajen. För några tjuvparningar vill vi INTE ha här. I dag har det eller kommer inte bli någon träning med tikarna men i morgon är det min enda lediga dag i den här veckan. Så när Tim och Linus har farit på skolan får jag passa på att träna lite med dom och bonus blir kanske en tur med skidorna. Nu väntas pannkaka till middag!!!

5 kommentarer:

  1. Hej! Får jag vara med i eran klubb???? Jag skulle önska att jag kände för att städa bort den men jag orkar inte. Det är himla mysigt fortfarande! Jag tar en sak då och då, kanske till helgen? Men då kanske jag inte får vara med i eran klubb.... Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Du får mer än gärna vara med:) Varför ha så panik att plocka bort???? Jag tycker fortfarande det är så mysigt med alla ljus från stjärnorna och granen. När johan var mycket i polen med sitt förra jobb , så var han en gång i slutet på januari och där så hade dom fortfarande julpynt överallt. Han frågade varför och dom svarade att dom firar jul där till början av februari pga av att dom är katoliker. Så jag brukar köra med att jag är katolik bara för att få fira jul längre...smart va???!!!! Hoppas allt är bra med familjen och toppan, vi kan väl dricka kaffe någon dag när du är ledig. Kramar och vi hörs:)

    SvaraRadera
  3. Tummen upp för dig Åsa, som vågar vara annorlunda och köra ditt eget race. Inte alla som törs sticka ut från mängden minsann!
    Själv vill jag kräkas åt allt pynt just nu, haha... Men jag hejar på dig, stå på dig! ;-)

    SvaraRadera
  4. Tim han säger att jag är ganska knasig när det gäller julen. För någon dag sedan när min mamma pratade om att plocka bort julen , då sa han att mamma kommer nog aldrig plocka bort den hemma. Plus att han tyckte vi skulle flytta till nordpolen och att jag skulle söka jobb hos tomten. Ha, ha man kanske borde lämna in en ansökan till tomten!!!!

    SvaraRadera
  5. Du är verkligen duktig som jobbar och sköter hundarnas träning.Önskar jag hade din energi.
    Hoppas på fint väder (lite varmare) för då ska jag städa eran bil.
    Försöker inte använda den så mycket, men den kom som en skänk från ovan.

    Kram Åsa Ö

    SvaraRadera