torsdag 28 januari 2010

Utan Dator

Vår laptop har lagt av så jag känner mig ganska naken utan att ha en dator vid min sida , tur att jag kan låna j jobbdator i dag för att skriva några rader. I dag efter jag hade fått sovit 3 timmmar efter jobbet så steg jag upp för att ta med tikarna ned till kajen för rastning...men lättare sagt än gjort det gick inte att gå för det hade drivit igen hela vägen , så det blev en kort kort rastning av alla fyra. Linus har haft en läkartid i stan i dag så jag har tagit ledigt halva dagen för han, så vi kunde äta lunch på Thi Garden. Han har tjatat i flera månader att han ville gå och äta där , så jag överraskade han och gissa om jag blev den BÄSTA mamman i världen! Sen blev det shopping jag har handlat nästan bara till johan skit snygga dalin och peak tröjor och så klart hittade jag lite kläder till mig också men det talar vi lite tyst om:)!!!!!!
Hundarna har sköt sig jätte bra i dag inga olyckor eller något sönderbitet på flera timmar när dom har fått vara själva i huset. I dag efter vi ätit middag så skojbrottades Linus och Daniel och linus råkade åka in med huvudet i köksbordet och började stor blöda i skallen så det var bara att linda några handukar om skallen och åka upp på akuten och få såret limmat.
Det är femte gången i Linus liv vi har fått varit och limmat i hop han , så man börjar bli lite van.
Nu får vi hoppas att vi får i gång datorn snart så jag kan börja stoppa ut lite fina bilder på alla mina fina brudar. Nu väntas sista natten och jag var så sugen på att gå och klippa mig i morgonbitti .......men tyvärr finns det ingen tid för det, för det enda jag kommer göra är att städa ett flyttstäd och sen lär jag stupa i säng....men sen har jag hela helgen att vila upp mig;)!!!!
Ha det så bra till jag får tillbaka min dator, tjing tjing!!!!!

1 kommentar:

  1. Japp träningen är här i byn, det är ingen speciell träning som man kör! uTan det är fri träning, finns lite hinder, koner mm som man får använda=)
    Jätte bra social träning för hundarna och Linn tyckte då det var sååå himlarns kul=)
    Emlisen har fått hoppa massa hinder i dag kan jag lova =)

    SvaraRadera