fredag 22 januari 2010

Öl/Vin torsdagar!!!!


I går så fick Tim vara hemma från skolan och vi kunde mysa på riktigt mycket bara han och jag.

Efter vi ätit middag så åkte Johan och han till barnenshus , för j hade lovat han efter som allt har gått så bra med oprationen så skulle han få 200 kr att handla för. Så det blev en bakugan och filmen Wall.E som han hittade. Medans dom var borta så tog jag alla brudarna för en kvälls promenad på isen och det var inte en enda kotte på isen utan bara vi,SKÖNT!!!!

I går så började jag och Anette om med våra öl torsdagar , men nu när det är så kallt ute så är man inte så sugen på öl så vin funkar bättre. Skönt var det i alla fall att kunna gå bort och få surra en massa strunt. I dag är jag inte pigg jag har feber och ont i halsen , men både johan och Linus är redan jätte förkylda. Så det blir en inne dag för mig och hundarna. Skriver kanske i kväll...men vi får se hej svejs så länge!!!!

4 kommentarer:

  1. Hejsan !
    Du kanske skulle ta en wiskey istället för vin.
    Tänkte medicinskt alltså...
    Krya på dig.
    Här är pirr i magen för maja sjunger final i kväll.
    Kram ÅSA

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!
    Hoppas du blir frisk snart.
    Har köpt en ny draglina till hundarna, tänk vad man kan bli glad för lite :9

    SvaraRadera
  3. Vad bra att du kommit från julen för det här året.....fniss.....
    Vad ni har mysigt med vin o surr men hoppas verkligen att ni kryar på er.Krya på kramar från grannen o co.

    SvaraRadera
  4. hejsan tråkigt att höra att ni håller på att bli sjuka, här är vi inte så krya heller men det brukar ju gå över, ni får krya på er. många kramar från emilia och dennis

    SvaraRadera